Θέσεις εργασίας στα Flying Tiger

0
712

Έχεις διάθεσή να εργαστείς σε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες και αγαπημένες αλυσίδες καταστημάτων, στην Flying Tiger Copenhagen;

Η Flying Tiger ζητά:

  • Πωλητές για τα καταστήματα Πάτρα και Βόλος
  • Υπεύθυνος καταστήματος στην Αθήνα
  • Στέλεχος λογιστηρίου στην Θεσσαλονίκη

Πωλητές για τα καταστήματα Πάτρα και Βόλος

Περιγραφή θέσης εργασίας:

  • Εξυπηρέτηση πελατών, πάντα με χαμόγελο, εντός καταστήματος στον τομέα των πωλήσεων.
  • Υπευθυνότητα και σοβαρότητα στην χρήση ταμείου
  • Ικανότητα, διάθεση και δημιουργική σκέψη στην πώληση
  • Οργάνωση και διαχείριση αποθήκης καταστήματος λιανικής
  • Συνέπεια στην συντήρηση στο Tiger Concept

Γνώσεις/ Ικανότητες:

  • Καλή γνώση Η/Υ, Word, Excel και ERP λογισμικό σύστημα
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητή είναι προϋπηρεσία σε αντίστοιχο κλάδο, καταστημάτων λιανικής πώλησης
  • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ευγένεια, το χαμόγελο, η διάθεση να εξυπηρετήσει τους πελάτες
  • Πνεύμα συνεργασίας με την εταιρεία και τους συναδέλφους.
  • Ευχέρεια ανάγνωσης στατιστικών στοιχείων

Προσφέρεται:

  • Ικανοποιητική Αμοιβή
  • Συνεχής εκπαίδευση

Υπεύθυνος καταστήματος στην Αθήνα

Ικανότητες / Εμπειρία:

  • Συμμετοχή στις καθημερινές εργασίες του καταστήματος
  • Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση στον χώρο του λιανικού εμπορίου
  • Ικανότητα αξιολόγησης επεξεργασίας και ανάλυσης στατιστικών στοιχείων-KPI Reports
  • Συνέπεια στη διατήρηση concept εταιρείας και εύρυθμης λειτουργίας του καταστήματος
  • Διάθεση καλής συνεργασίας και επικοινωνίας με τους εργαζόμενους του καταστήματος και με την διοίκηση της εταιρείας
  • Εμπειρία σε διαχείριση ομάδας
  • Απαιτούμενα προσόντα / Δεξιότητες
  • Άριστη διαχείριση χρόνου
  • Εργατικότητα
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Θετική ενέργεια
  • Παρατηρητικότητα
  • Προγραμματισμός
  • Επικοινωνία
  • Υπευθυνότητ
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Γνώσεις
  • Πτυχίο Πανεπιστημίου με προσανατολισμό στην Διοίκηση επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί ανάλογα
  • Καλή γνώση Η/Υ, Microsoft office (word, excel, power point) και ERP λογισμικό σύστημα
  • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (προφορικός και γραπτός λόγος)

Προσφέρεται:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών με σύστημα bonus
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη πολυεθνική εταιρεία

Στέλεχος λογιστηρίου στην Θεσσαλονίκη
Ικανότητες / Εμπειρία:

  • Τήρηση βιβλίων Γ’ κατηγορίας
  • Γενική Λογιστική
  • Κοστολόγηση & επιμερισμός δαπανών σε κέντρα κόστους
  • Διαχείριση αποθήκης
  • Διαχείριση εισαγωγών
  • Διαχείριση παγίων ενεργητικού
  • Παρακολούθηση ταμείου – τραπεζικών λογαριασμών
  • Σύνταξη μηνιαίων αναφορών ελέγχου , P/L report
  • Cash flow
  • Κατάρτιση και συνεχή ενημέρωση ως προς τα φορολογικά ζητήματα
  • Γνώση IFRS (διεθνή λογιστικά πρότυπα)
  • Φ.Π.Α
  • Γνώσεις
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ, Microsoft office (word, excel, power point), ERP λογισμικό σύστημα
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας ( προφορικός και γραπτός λόγος) και αγγλικών οικονομικών όρων. Πτυχίο απαραίτητο
  • Πτυχίο οικονομικών σχολών κρίνεται απαραίτητο
  • Μεταπτυχιακές σπουδές με εξειδίκευση στην ελεγκτική θα εκτιμηθούν ανάλογα
  • Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση κρίνεται απαραίτητη

Προσφέρεται:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη πολυεθνική εταιρεία

Στείλε βιογραφικό στο aggelia.tigerstores@gmail.com για την περιοχή της Αθήνας και της Πάτρας και στο aggeliastigerstores2@gmail.com για τις περιοχές Θεσσαλονίκης, Πάτρας και Βόλου και πάρε την θέση σου σε ένα κατάστημα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here