Ενεργοποιήστε την γοητεία σας στο χώρο της δουλειάς σας

0
231

Το savoir vivre, δηλαδή το να γνωρίζεις να ζεις, είναι απαραίτητο, τόσο στον εργασιακό χώρο, αλλά και στις επαγγελματικές επαφές και σχέσεις σας.  Μην εστιάζετε μόνο στις επιτυχίες σας, όσο ικανός/νη και να είστε, οι συνήθειες σας μπορούν να καταστρέψουν ή να αναδείξουν την επαγγελματική σας εικόνα.

Ακολουθήστε τις συμβουλές μας και βοηθήστε τον εαυτό σας με μερικές παραδοσιακές πράξεις ευγένειας:

Να είστε στην ώρα σας.

Το να είσαι στην ώρα σου, είτε καθημερινά στο γραφείο είτε σε ένα επαγγελματικό ραντεβού, είναι θέμα σεβασμού και επαγγελματισμού Εάν κάποια φορά σου τύχει κάτι και θα πρέπει να αργήσεις σε μια συνάντηση, στείλε ένα μήνυμα ή ενημέρωσε τηλεφωνικά. Αυτό θα δείξει ότι είσαι επαγγελματίας και δίνεις σημασία στη συνέπεια.

Όμορφος τρόπος ομιλίας

Αν χρησιμοποιείς συχνά βρισιές δεν είναι ότι καλύτερο να το αναπαράγει και στο εργασιακό σου περιβάλλον. Δεν υπάρχει θετική έννοια για μία τέτοια “χαλαρότητα” στη δουλειά.
Επίσης εξίσου άσχημη ακούγετε η επανάληψη. Το εχμ…, εεε… λοιπόν… ας πούμε… ξέρεις…  Αυτό κάνει τους άλλους να αναρωτιούνται αν δείχνει την αντίστοιχη έλλειψη φαντασίας και δημιουργικότητας σε οτιδήποτε κάνει. Και είναι κουραστικό να προσπαθεί κάποιος να σε παρακολουθήσει με όλη αυτή τη βαβούρα.

 

Μην φλερτάρετε

Η βιολογική μας προδιάθεση για αναπαραγωγή, μπορεί να παραμείνει εκτός του γραφείου. Δεν δείχνεις επαγγελματισμό αν φλερτάρεις με τους συναδέλφους σου σε επαγγελματικό δείπνο, ούτε αν σχολιάζεις τα οπίσθια αυτού που σας σερβίρει.

Κρατάτε τις υποσχέσεις σας

Κάνετε αυτό που έχετε υποσχεθεί ότι θα το κάνετε, τη στιγμή που είπατε ότι θα το κάνετε. Η ασυνέπεια είναι μεγάλο μειονέκτημα στον επαγγελματικό χώρο, ειδικά όταν κάποιος άλλος βασίζετε σε σας για κάτι. Λες συχνά ότι θα βρίσκεσαι σε ένα συγκεκριμένο μέρος ή πως θα ολοκληρώσεις ένα συγκεκριμένο καθήκον και δεν το κάνεις ποτέ; Τότε δίνεις την εικόνα της επιπολαιότητας και αυτό σίγουρα δεν σου κάνει καλό στη δουλειά σου.

Αναφέρετε ελλείψεις και δυσλειτουργίες στον εξοπλισμό του γραφείου

Αν πέσει στην αντίληψη σας ότι ο εκτυπωτής δεν τυπώνει σωστά ή ότι έχει τελειώσει το μελάνι. Ενημερώστε για να μην βρεθεί σε έκπληξη και ο επόμενος που θα τον χρησιμοποιήσει. Επίσης μπορείτε μία φορά να αγοράσετε καινούργια στυλό αν είστε εσείς που χρησιμοποιήσατε το τελευταίο.

Να έχετε διακριτικότητα

Δεν κοιτάμε την οθόνη κάποιου εξεταστικά αν λάβει κάποιο μήνυμα ή mail. Ακόμα και στην περίπτωση που δουλεύετε μαζί σε κάποια παρουσίαση γυρίστε διακριτικά και απομακρυνθείτε λίγο από την οθόνη μέχρι να το κλείσει. Επίσης αν κάποιος μιλάει στο τηλέφωνο να αποχωρίστε από το γραφείο του αν αυτό είναι δυνατόν. Επιστρέψτε όταν τελειώσει τη συνομιλία του αν χρειαστεί να του πείτε κάτι.

Προσφερθείτε να φέρετε και για τους άλλους τσάι ή καφέ όταν βγαίνετε έξω.

Με την κίνηση αυτή δεν θα δείξεις μόνο τους καλούς σου τρόπους αλλά ότι έχεις ομαδικό πνεύμα και υπολογίζεις τους συνεργάτες σου. Αλλά κυρίως η εν-συναίσθηση πρέπει να υπάρχει σε όλες τις ανθρώπινες σχέσεις για να εξελίσσονται και να λειτουργούν σωστά

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here