Η Aegean Airlines Ζητεί αντιπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου στην Αθήνα.
Το κεντρικό τηλεφωνικό τμήμα λειτουργεί στα κεντρικά γραφεία στην Κηφισιά, καθημερινά, 24 ώρες την ημέρα.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΘΕΣΗΣ:
- Απαντά στις εισερχόμενες κλήσεις
- Κλείνει θέσεις
- Έκδίδει e-tickets
- Παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις πτήσεις, ναύλους, καθώς και νέες υπηρεσίες
- Εκδίδει τα εισιτήρια / τις κρατήσεις αλλαγές ή ακυρώσεις
ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ:
- Ομαδικό πνεύμα
- Δεξιότητες πωλήσεων
- Αφοσίωση
- Ικανότητα να δουλεύει υπό πίεση
- Δυνατότητα να δουλεύει με εναλλασόμενες βάρδιες
- Αποφασιστικός, Οργανομένος και με ενεργητική διάθεση
Για να κανέτε αίτηση για την θέση δείτε ΕΔΩ
Οι αιτήσεις θα πρέπει να υποβληθούν μέχρι την Τρίτη, 31/01/2017.